Jaan Härms: Hea müügiinimese tunneb ära 4-6 kuuga
Müügikonverentsi esineja ja Saku õlletehase müügidirektor Jaan Härms võrdleb müügitöötaja värbamist lotomänguga. Kas lotoga on lihtne võita?
Hea on tema sõnul on see, et inimesed püsivad nende juures pigem pikka aega. Seega pole pidevalt vajadust ka müügiinimesi juurde värvata. Ka on neil võimalik võtta müügiorganisatsiooni noori hooajatööle ja sealt omale uusi müügitöötajaid kasvatada. „Tuleb 5-6 kutti, vaatad, et mõni on taibukam. Sealt tekib kontakt, et hiljem juba tööle meelitada,“ kirjeldab Härms.
„Meil on juba paar aastat ka selline preemia, et kui soovitad mõnda head inimest ja ta tuleb ning jääb tööle, siis selle eest saab juba korralikult lisatulu.“ Kuidas see täpsemalt toimib, seda kuula juba intervjuust.
„Ka on väga oluline, et pakume oma müügitöötajale iseseisvust ja vabadust. Lihtsalt lepime eesmärkides kokku ja jälgime pigem tulemust.“ Millist müügieesmärkide püstitamist Saku õlletehases kasutatakse, saad teada Müügiminutite intervjuust Saku õlletehase müügidirektori Jaan Härmsiga. Kuulamiseks kulub 10 minutit.
Jaan Härms esineb 24. mail Müügikonverentsi vestlusringis "Mis on müügiinimese väärtus täna ja homme?"
Müügiminutid aitab eetrisse Pipedirve.
Bestsales.ee toetajad: