Best Sales • 12. aprill 2019
Jaga lugu:

„Sellel aastal tõstame toote hinda, seetõttu on meie käibeeesmärk 20% kõrgem.“

Kui müügitöötaja seda eesmärki kuuleb, siis see ei pane tema silma särama. Miks me seda teeme? Kas me lähme püüdma uut turuosa või uut kliendisegmenti? Mis selle tõttu muutub? Kas meil on toode parem?

"Nimed müügitahvlil" on Urmase ja Silveri värske raadiosaade  

Silver Rooger ja Urmas Kamdron küsivad raadiosaates „Nimed müügitahvlil“:

Miks on vaja eesmärke seada?

Miks enamik eesmärkidest ebaõnnestuvad, mis on klassikalised vead?

Kuidas leida üles ja püstitada SINU eesmärk?

Lisaks ka praktilised nõuanded ja näited..

Kas kasvada 1 või 10 korda? Kuula värsket ja ambitsioonikat raadiosaadet "Nimed müügitahvlil", mis sellel korral keskendub eesmärkide seadmisele.

„Nimed müügitahvlil“ teise saate teemaks on reaalsete eesmärkide seadmine ja teiste kaasamine eesmärgistamisse. Vaatleme uuringuid ja nende selgitusi. Toome näiteid, kuidas jõuda eesmärgist tegevuskavani ja mida sealjuures kindlasti mitte teha.

Saadet juhivad Urmas Kamdron ja Silver Rooger.

Saate aitab eetrisse Dominate Sales

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Enimloetud
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee