17 aprill 2019
Jaga lugu:

Müügitöö tuleb messil ikka ise ära teha

EASi rahvusvahelise müügi valdkonnajuht Elar Ollik ütleb, et raske müügitöö tuleb ettevõtetel ka messidel ikka ise ära teha. Elu on näidanud, et eestlaslikult tagasihoidlik „aktiivne ootamine“ ei ole tihedas messisaginas kõige efektiivsem strateegia.

EASi rahvusvahelise müügi valdkonnajuht Elar Ollik  

5 nõuannet messil osalejale

• Ekspordiga alustades on hea mõte mõnel messil kõigepealt külastajana käia – suhelda, luua kontakte ja saada kätte esimene tunnetus.

• Kõige olulisem on ettevalmistus. Pane paika tegevuste plaan enne messi, messi ajal ja pärast messi. Edukamatel ettevõtetel on juba enne messi kohtumised kokku lepitud.

• Esimene mulje ja detailid on olulised – ei saa müüa kinnisvara plätudes ega surfilauda ülikonnas.

• Messil olles võta ka aega ringivaatamiseks, suhtle ja uuri, mida konkurendid teevad, mis on uued trendid ja kuhu sektor on liikumas.

• Varu aega follow-up-tegevusteks. Tavaliselt kipub nii olema, et ekspordiinimesed on mitu päeva messil ära ja siis tulevad tagasi ning igapäevatöö on kuhjunud ja messil loodud väärtuslike kontaktidega tegelemine viibib.

Loe SIIT positiivseid näiteid, kuidas on Eesti ettevõtted rahvusvahelistel messidel müügikontakte kogunud.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee