Jaga lugu:

Millised tähtsad teemad on täna müügis laual?

Müügikonverentsi esinejad Saku Õlletehasest, Lux Eestist, Elisa Eestist ja Feelingstreamist rääkisid, mis teemad on neil hetkel müügis laual.

Saku õlletehase müügidirektor Jaan Härms:

Meie jaoks on hetkel kõige olulisem saada uued tooted sortimenti ning kaupluste riiulitele. Samuti tegeleme klientidega suvekampaaniate kokkuleppimisega kuna jaanipäev on tulemas. Lepime kokku ka suveüritusi (kontserdid ja tuurid) ja värbame hooajalisi töötajaid.

Aga siiski kõige olulisem on tööde ja tegvuste planeerimine. Tootmine ja ladu ning väljavedu on meil nüüd neli kuud jutti viimase vindi peal töötanud.

Lux Eesti müügijuht Villu Valm:

See ei kõla küll väga originaalselt, kuid kõige enam energiat nõuab meil hetkel töötajate värbamine. Kanalid, mille kaudu noorteni jõuda on muutunud ja see sunnib ka meid raamist välja mõtlema. Praktiliselt kõigi inimestega, kes viimasel ajal meie meeskonnaga liitunud on, oleme esimese kontakti võtnud ise. Kasutame värbamiseks paljuski otsemüügi tehnikaid.

TULEKUL:

Müügikonverents: Emotsioon ja empaatiavõime

24. mai Cinamon kino T1 Mall of Tallinnas

Tutvu konverentsi kavaga ning registreeru veel soodushinnaga, mis kehtib veel 10. maini SIIN.

Elisa Eesti telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann:

Päev-päevalt muutub klientide jaoks aina olulisemaks müügiinimese lai silmaring ja abstraheerimise (toim - mõne aspekti mõttelise esiletoomise või kõrvalejätmise) oskus. Ehk lihtsamalt väljendudes – klient tahab, et tema teenused sobiksid tema vajadustega ilma, et ta peaks tehnilistes detailides orienteeruma. Eraklient soovib suhelda ja meelt lahutada ning äriklient teha tööd tehnoloogia peale mõtlemata. Aga kuna iga kliendi vajadused on tegelikult erinevad, paneb see müügiinimesele väga suure vastutuse. Hea müügiinimene peab olema midagi perearsti laadset, kes kaardistab kogu kliendi päevategemised ja siis nopib sealt mõttes välja need, kus Elisa teenustest kasu oleks. Koostab pakkumise just sellele loole põhinedes, mitte müües telekanaleid, gigabaite või megahertse.

Olukorras, kus haridussüsteem keskendub veel ahastamapanevalt palju faktidele ning õigete/valede vastuste drillimisele, kulub tööandjana tihti suur hulk ajast just taolise lahendusele orienteeritud mõtlemise arendamisele.

Feelingstream Chief Feeling Architect Lauri Ilison:

Ma arvan, et meie kõige olulisem teema hetkel (tegelikult üks mitmest) on luua selge arusaam, kuidas me klientidele müüme, kuidas nad osatavad ning kuidas seda paremini juhtida saame. Tehisintellekt aitab siinkohal muuta protsessi selgemaks ja analüüsivamaks. Tekkivas nähtavuses on võimalik müügijuhtidel ja müügiinimestel endil suurendada kliendikontaktide edukust nähes paremini neid põhjuseid, miks üks või teine olukord ei saavuta soovitud lõppu.

Müügi- ja teeninduskontaktidega on huvitav lugu – kui klient võtab meiega ühendust, siis temal oli selleks aega. Meie tegelesime selle olukorraga (ehk meil oli aega) ning kui sellest midagi välja ei tule, on mõlemalt poolt raisatud aeg ja ressurss. Tihti juhtub just nii, et tulemuseks on raisatud aeg – miks? Kuidas sellest aru saada? Miks müügid ei ole tulemuslikud?

Vale sihtgrupp, vale toode, vale pakkumine, ebakindel müügietendus, vale….? Kui see teadmine on olemas siis iga müügijuht võtab ette ja hakkab nende põhjustega tegelema. Tulemus kindlasti paraneb.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee