Jaga lugu:

Linkedinist saab häid müügikontakte

Linkedin sobib otsemüügiks ja toob kiiresti raha sisse. Kui oled B2B müüja või teenusepakkuja, siis Facebook ei ole tegelikult väga hea koht oma kauba või teenuse pakkumiseks, soovitab Linkedini coach ja koolitaja Jonny Rose.

Mida arvavad Tallinnas 29. mail B2B nädala raames esinev britt Jonny Rose ja Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu müügist Linkedinis?

Linkedini coach ja koolitaja Jonny Rose esineb 29. mail Tallinnas  

Linkedin’is on võimalik leida oma sihtgrupp rakendades filtreid ja otsingut. Saad nendega ühendust võtta ja sõnumeid edastada, pakkuda neile toodet või jagada sõnumit ja alustada koheselt müügivestlust.

Tuleb meeles pidada, et Linkedin’is pole eesmärk saavutada kaasamist, vaid leida ostjaid. Need on kaks ise asja.

Kaasamisest võib lõputult rääkida, kuid päeva lõpuks mängib rolli müük. Kui soovid müüa teistele ettevõtjatele, just siis on Linkedin parim sotsiaalvõrgustik. Isegi kui Facebook pakub hunnikute viise like’, siis tegelikult soovid müügitehingut, mitte like’i.

Linkedin’is on väga lihtne jõuda suure hulga inimestele ning ilmselt paljud müüjad kasutavad võimalust saata arvukalt sõnumeid kõigile, kellele nad müüa tahaksid. See tekitab palju spämmi.

Linkedin proovib võidelda spämmiga oma piirangutega – sõnumite arvuga, mida saab oma kontolt edastada. Sa ei saa edastada tuhandeid sõnumeid ühe korraga. Otsesõnumid on piiratud.

Teiseks, saab kasutada filtreid et leida õigeid inimesi, kellele sõnum saata. Kui oled ettevõtja, kes pakub näiteks raamatupidamistarkvara väikefirmadele kuni 20 töötajaga, siis sa ei saada müügipakkumist kõigile 500 miljonile inimesele Linkedin’is; kasutad filtreid oma ideaalsete ostjate leidmiseks ja sõnumi edastamiseks õigetele inimestele. Keegi ei taha spämmi. Spämm tekib siis kui inimesed ei tea, kuidas hästi sihistada. Õnneks teeb Linkedin sihtimise lihtsaks.

Tähelepanu püüdmiseks tuleb kasutada päisepilti (mitte profiilipilti), seda suurt päiseosa, mis on profiilipildi kohal. Seal on palju ruumi ja seda saab osavalt ära kasutada selle asemel, et see vaikimisi taustaks jätta. Kasuta seda usalduse loomiseks.

Näiteks võid panna sinna panna suuremate koostööpartnerite logod või väljavõtte mõnest oma artiklist näitamaks, et oled mingis asjas arvamusliider.

Teine asi, mida teha saab oma tõsiseltvõetavuse kasvatamiseks ja autoriteedi näitamiseks, on saada soovitusi oma Linkedin’i profiilile. Profiilid, millel on palju soovitusi, on usaldusväärsemad.

Kolmandaks võimaluseks on tunnustamine, mis on soovitustest veidi erinevad. Soovitused on need, kui inimesed kirjutavad midagi toredat sinu kohta, tunnustused aga mõne konkreetse oskuse kohta. Oskus on ühesõnaline, umbes nagu pöial püsti.

Seega kui keegi vaatab su profiili, näeb seal tuntud logosid, häid soovitusi inimestelt ja tunnustusi oskustele. See tekitab juba usaldusväärsust.

Kui tegeled B2B müügiga, siis registreeri ennast Jonny Rose-i Linkedini töötuppa ja vaata üle ka teised esinejad SIIN

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee