30 juuli 2019

Müügis EI´de saamine on kõige normaalsem asi üldse

Kui sa EI`si ei saa või saad neid vähe, siis oled tellimuste täitja, arvab Telia Tallinna piirkonna müügijuht Rait Videvik.

Alati pole võimalik õnnestuda ( juba kliendi tuju mängib rolli) ja teiselt poolt näitab kliendi Ei seda, et sa oled proovinud luua võimalust õnnestumiseks.

Kui sa nüüd neid EI`si saad siis oled juba müüja aga arenemiseks pead sa EI´de põhjused enda jaoks lahti mõtestama.

Kui tundub, et EI´d on sinu komistuskivid soovitan teha järgmist:

Kogu kokku vähemalt 30-40 tk EI´si, sest väiksema koguse puhul sa ei ole teinud veel piisavalt tegevusi, millest saaks midagi järeldada (statistiline viga on liiga suur).

Pane kirja neile EI´dele vastuargumendid, mida saad kasutada järgmise 30-40 kliendi peal, et aru saada, kas need töötavad.

Kui eelmised kaks punkti ei too edu siis pead kirja panema oma müügilaused ja need lahti mõtestama:

Kas sa jagad infot kasu keeles või müüd ainult nimesid ja funktsioone ( vaata postitust- lõpeta nimede ja funktsioonide müük).

Kas küsid kaardistavaid küsimusi, et saada aru kliendi vajadustest ( vaata postitust- väiksed JAH´id viivad tehinguni).

Loo jätkuvalt võimalusi ja kogu EI´sid … ära unusta, et konkreetsed tegevused parandavad müügitulemusi, mitte enesepettus "ma pingutan rohkem või proovin paremini"….SEE EI OLE TEGEVUS!

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: +372 51 44 884
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee üritusedTel: +372 502 5548
Äripäeva reklaamiosakond
Äripäeva reklaamiosakondTel: 6670 0111