Müügis EI´de saamine on kõige normaalsem asi üldse
Kui sa EI`si ei saa või saad neid vähe, siis oled tellimuste täitja, arvab Telia Tallinna piirkonna müügijuht Rait Videvik.
Alati pole võimalik õnnestuda ( juba kliendi tuju mängib rolli) ja teiselt poolt näitab kliendi Ei seda, et sa oled proovinud luua võimalust õnnestumiseks.
Kui sa nüüd neid EI`si saad siis oled juba müüja aga arenemiseks pead sa EI´de põhjused enda jaoks lahti mõtestama.
Kui tundub, et EI´d on sinu komistuskivid soovitan teha järgmist:
Kogu kokku vähemalt 30-40 tk EI´si, sest väiksema koguse puhul sa ei ole teinud veel piisavalt tegevusi, millest saaks midagi järeldada (statistiline viga on liiga suur).
Pane kirja neile EI´dele vastuargumendid, mida saad kasutada järgmise 30-40 kliendi peal, et aru saada, kas need töötavad.
Kui eelmised kaks punkti ei too edu siis pead kirja panema oma müügilaused ja need lahti mõtestama:
Kas sa jagad infot kasu keeles või müüd ainult nimesid ja funktsioone ( vaata postitust- lõpeta nimede ja funktsioonide müük).
Kas küsid kaardistavaid küsimusi, et saada aru kliendi vajadustest ( vaata postitust- väiksed JAH´id viivad tehinguni).
Loo jätkuvalt võimalusi ja kogu EI´sid … ära unusta, et konkreetsed tegevused parandavad müügitulemusi, mitte enesepettus "ma pingutan rohkem või proovin paremini"….SEE EI OLE TEGEVUS!
Bestsales.ee toetajad: