Best Sales • 1 august 2019
Jaga lugu:

Mida kliendid tegelikult ostavad?

Mis toimub potentsiaalse kliendi peas, kuidas ta mõtleb ja sind analüüsib? Müügiproffid Silver Rooger ja Urmas Kamdron annavad oma praktikale toetudes nõu, millised on müügi õnnestumise kriteeriumid ja kuidas need praktikas töötavad.

Silver Rooger ja Urmas Kamdron jagavad müüginõu saates "Nimed müügitahvlil"  

Urmas: Oluline on aru saada, kuidas kliendi peas otsustuspotsess käib. Siin on kolm kriitilist punkti, mis ostja peast läbi käivad. Esiteks: Kas see toode mulle meeldib, kas selle toote väärtused kõnetavad mind, kas need väärtused kaaluvad üles selle raha, mis tuleb toote või teenuse eest loovutada.

Silver: Ja siit kohe järgmine punkt, kas ma usaldan seda inimest, brändi või firmat. Kui usaldus on olemas, siis järgmine küsimus: kas kliendil on mingeid hirme või uskumusi. Talle võib toode, bränd, inimene väga meeldida, aga kui tema peas on sein ees, siis ta ei osta.

Urmas: Need kolm kriitilist punkti on läbi põimunud, ei saa öelda, et üks on olulisem kui teine. Kliendid on süvaanalüüsi juba eelnevalt ära teinud. Kui klient tuleb kohale, siis ta on oma peas juba otsuse ära teinud ja ta tahab kinnitust saada, tahab et müügiinimene aitab selle viimase lukustuse ära teha.

Silver: Müük on nagu korrutustehe, kui üks nendest punktist on null, siis müük ei toimi.

Urmas ja Silver toovad konkreetsed näited, kuidas otsustusprotsess kliendi peas tegelikult toimub ja jagavad ohtralt praktilisi soovitusi. KUULA MÜÜGISAADET "Nimed müügitahvlil":

Saate aitab eetrisse Dominate Sales

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548aira@bestsales.ee
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79kaspar.kitsing@aripaev.ee
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884maarit.eerme@aripaev.ee