Ära solvu, kui sinu müügitulemusega ei olda rahul
Nagu sinul on tunne, et alati võiks olla natukene rohkem raha on ka ettevõttel alati müüke puudu. Kui sa töötad müügis, siis pead aru saama, et see on OKEI olukord, soovitab Telia Tallinna piirkonna müügijuht Rait Videvik.
Kui sinu müüginumbritega ei olda rahul, siis palun:
- ära solvu, ole enda vastu kriitiline, kas andsid päriselt 110%;
- ära hakka vabandama, miks see nii on, vabandused ei vii edasi, vaid ausus: mida sa pole teinud piisavalt, milles oled veel nõrk, mida pead muutma;
- usu, et ka sina saad paremini, alati saab paremini, me õpime igast kontaktist;
- analüüsi, milliseid tegevusi sa saaksid teha rohkem või paremini, keskendu asjadele, mis sõltuvad 100% sinust ja leia lahendusi, mitte takistusi
- anna konkreetset tagasisidet ettevõttele toote/teenuse puuduse jms kohta, alati on keda “süüdistada”, pigem anna tagasisidet, aga tee oma osa ära, mitte ära jää kinni asjadesse, mis sinust ei sõltu
- naudi seda protsessi, müük on win-win mõlemale osapoolele ja kliendi elu paremaks tegemine on parim rahulolu.
Bestsales.ee toetajad: