Best Sales • 19 august 2019

IIZI müügikanalite juht: personaalne teenindus ei ole minevik

Kui tänapäeval külastatakse nö digitaalse transformatsiooni tõttu kontoreid üha vähem ning kõik lihtsamad toimingud saab teha ka taskus oleva mobiiliga, siis IIZI statistika näitab, et personaalne teenindus ei ole hääbunud ning kliendid hindavad otsesuhtlust ja soovivad tehinguid teha ka kontoris, kommenteerib IIZI müügikanalite juht Andra Roov.

Kui meedias on levinud pigem uudised suletud kontoritest või teenuste virtualiseerimisest, siis IIZI jätkab 14 esindusega üle Eesti. „Ida-Eestis oleme esindatud nii Jõhvis kui Narvas ning 2016. aastal avatud Narva esindus näitab, et viimase 6 kuuga on tehingute arv võrreldes 2018. aastaga tõusnud 13%,“ toob IIZI müügikanalite juht näite. Oluline on olla müügikanalis, mida klient eelistab. IIZI esindusi külastatakse nii keerukamate küsimuste korral, kui ka harjumusest ning eelistusest spetsialistiga suhelda. Finantsteenused eeldavad täielikku selgust ja kindlustustingimuste mõistmist ning kliendile parima lahenduse leidmine on kindlustusmaakleri põhieesmärgiks.

Siiski on üha enam kindlustustoiminguid kolinud arvutisse ja mobiili, mistõttu on IIZI loonud ka ainulaadse kindlustusäpi, kuid muutuste kõrval on personaalne suhtlus kontorites siiski säilinud. „Enamik IIZI esindustest asub Maanteeameti teenindusbüroode läheduses, mis annab kliendile mugavuse näiteks kohe soetatud sõiduk kindlustada,“ viitab Roov esinduste asukoha olulisusele.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884