Avang müügis: kuidas kliendiga kontakti luua?
Värske saate „Nimed müügitahvlil“ teemaks on avang müügis. Silver Rooger ja Urmas Kamdron jagavad ka 7 soovitust, kust leida potentsiaalseid kliente.
Selleks, et avang saaks üldse toimuda, on sul vaja klienti. Silveri sõnul on just viimasel ajal teravalt üles kerkinud küsimus, kust neid leida.
Urmas: „Kui uus müügiinimene tuleb tööle, siis küsib ta tavaliselt, kas teil on olemas mingi kliendibaas või olemasolev kliendiportfell või kuidas ma kliente saan. Müügijuhi vastus on üsna sageli, et loomulikult hakkad otsima. Ja siis küsib müügiinimene selle kõige olulisema küsimuse: Kust ma neid leian?“
Silver ja Urmas pakuvad 7 võimalust:
1.Klient leiab sind ise üles, maailma parim asi, soe lead.
2.Keegi soovitab, kellega ühendust võtta. Suhtled klientidega, koostööpartneritega, tarnijatega. Käid ringi kõrvad lahti.
3.Sõidad mööda linna ringi, jälgid. Uus büroohoone, uus tootmishoone. Kohe ka uus müügivõimalus.
4.Tellid kliendinimekirja. Ära klopsi midagi ise põlveotsas kokku. Osta!
5.Guugeldad, jälgid sotsiaalmeediat. Linkedin muutub järjest atraktiivsemaks.
6.FB grupid, oled seal sees, korjad kontaktid üles, paned ise mingi info üles ja tõmbad nii tähelepanu.
7.Messid, üritused.
Silver ja Urmas on uurinud ja praktikas tuhandeid kordi testinud müügikõne ja müügikohtumise avangut. Kui kindlalt sina ennast avangus tunned, mida oluliseks pead, kas teed seda teadlikult? Selles saates on fookus kliendikohtumise eeltöö ja avangu detailidel. Kuula häid näiteid värskest raadiosaatest „Nimed müügitahvlil“. Saate aitab eetrisse Dominate Sales.
Bestsales.ee toetajad: