Hando Sinisalu • 12 september 2019

Hommikune müügikoosolek peab olema positiivne kogemus, mitte avalik häbistamine

Kogenud Briti müügijuht, müügitreener ja jazz-pianist Gert Scholts peab müügitoru management´i väga oluliseks, kuid samavõrd tähtis on panna müügiinimesed tundma end erilisena - väärtuslikena nii tööandjale kui kliendile.

Gerti armastuseks on muusika, ta on jazz-pianist, ja tal on 25 aasta pikkune müügimehe, müügijuhi ja müügitreeneri kogemus. 20. septembril teeb Gert Müügijuhtimise aastakonverentsil hommikuseminari "Rohkem on võimalik müüa!"  

Millist hommikurutiini soovitad, kuidas müügitiim peaks oma päeva alustama?

Müügijuhi ülesanne on hommikul kõigi müügiinmeste ninad õigesse suunda keerata, neile siht kätte anda.

Iga müüja peab täpselt teadma, mis on tema ülesanded, eesmärgid.

Müügijuht saab täpselt selgitada, mis on näiteks selle nädala eesmärk ja kui kaugel hetkel sellest ollakse. Iga tiimi liige teab, mida tema täna teeb, et eesmärki saavutada.

Iga müüja annab hommikusel nõupidamisel teada, mida TÄPSELT ta täna teeb ja kuidas soovitud eesmärk kokku tuleb.

Müügijuht peaks siis päeva jooksul mitu korda üle vaatama, kui kaugel iga konkreetse müüja eesmärgi saavutamine on. Ja järgmisel hommikul tegema eelmise päeva kokkuvõte.

See paneb müügiinimestele suure surve. Kliendi käest ei saa ju jõuga raha kätte, tavaliselt tuleb ette venitamist ja alusetuid lubadusi.

Ega tühja koha pealt ju mingit müüki ei sünni. Tehing saab tulla ainult müügitorus olevatelt klientidelt. Seega on müügitoru management väga oluline, tuleb anlüüsida leade.

Peaks olema täpselt teada, kust see summa tuleb ja miks just täna. Mis on hetkel müügitorus? Ei saa eeldada, et mitte kusagilt midagi sünnib. Ja alati on mitu rauda tules, ei saa kogu päeva eesmärgi täitumise lootust panna ühele kliendile.

Müügiinimesed saavad anda realistlikke lubadusi ainult müügitorus piisavalt kaugele jõudnud klientide osas.

Aga survest rääkides - müügiinimese elukutse ongi stressirohke. Müügiinimene on nagu sportlane, kes peab võitma võidujooksu.

Hommikune müügikoosolek peaks olema positiivne kogemus, mitte avalik häbistamine. Müügijuhid saavad panna müügiinimesed tundma end erilisena - väärtuslikena nii tööandjale kui kliendile.

Kuidas on seotud muusika ja müük, saate vaadata Gert Scholts´i videotervitusest.

Müügijuhtimise aastakonverentsi hommikuseminari teeb Briti müügijuht ja müügitreener Gert Scholts. Ta alustas oma karjääri ukselt- uksele kindlustuse müüjana ja jõudis välja maailma ühe suurima reisifirma Thomas Cooki juhatuse liikme ja müügidirektori positsioonile. Ta on saanud oma karjääri jooksul mitmeid auhindu, näiteks Ühendkunigriigi parima MasterCardi müüja tiitli. Viimasel ajal treenib ta suurte kindlustuskorporatsioonide (BUPA, Manulife Financial, jt) müügitiime.

Vaata konverentsi programmi ja osta veebipilet SIIN

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548
Kerli Vau
Kerli VauReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 550 2861
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884