Aira Tammemäe • 1 oktoober 2019

Kolm juhti räägivad, kuidas nad müügitulemust oluliselt kasvatasid

Siin on kuulamiseks kolm kogemuslugu Müügijuhtimise aastakonverentsilt, milles viiteid, kuidas planeerida 2020. aasta müüki ja näiteid müügijuhtide algatustest, mis tõid parema müügitulemuse.

Cleveroni B2B turunduse juht Edith Väli räägib, kuidas üks artikkel võib müügipäringute arvu mitmekordistada.  Foto: Photo:Marko Mumm

Esimesena räägib Cleveroni B2B turunduse juht Edith Väli loo, kuidas õigel ajal ja õigel moel meedias avaldatud artikkel tõstab müügipäringute arvu. Tema sõnum on konkreetne: kasuta meediat müügis, kuid hoidu artiklis liigsest reklaamist. See ei tööta ja neid artikleid ei taha keegi avaldada. Väldi oma ettevõtte nime pealkirjas, pigem too välja suured kliendid, kelle kaudu jõuad paremini nii meediasse kui potentsiaalsete uute klientideni.

Tema järel kõneleb Telia Tallinna piirkonna müügijuht Rait Videvik teemal "Kuidas juhtida müügiosakonda reaalajas?". Rait toob konkreetse näite lihtsast müügiraportist, mille nemad oma müügitiimis juurutasid ning mis tõstis oluliselt müügiinimeste motivatsiooni, suunas neid õigetele tegudele ning andis juhile hea operatiivse pildi, mis reaalajas tegelikult toimub.

Kolmanda kogemusloo jutustab Elisa telemüügivaldkonna juht Ülle Liblikas. Tema teema on "Kuidas Elisa oma telemarketingiosakonna müügitulemusi parandas?". Ülle räägib ausalt ja detailselt nende meeskonnasisesest koolitussüsteemist, grupijuhi tegevustest, mis toovad kõige kiiremini müügitulemuse ning telemarketingi igapäevasest tööst.

Kõnelejaid modereerib Hando Sinisalu.

KUULA:

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548
Kerli Vau
Kerli VauReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 550 2861
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884