Best Sales • 17 oktoober 2019

Tele2 juht: Meie jaoks on kõige olulisem olemasolev klient

Tele2 Eesti juhi Chris Robbinsi sõnul annavad tugevad majandustulemused kinnitust klientide usaldusest ning sellest, et Tele2 uuenenud strateegia on end õigustanud. „Erinevalt konkurentidest, kes suhtlevad oma klientidega üldjuhul kaks korda – siis, kui nad liituvad ning siis, kui nad lahkuvad, on meie jaoks kõige olulisem olemasolev klient."

Tele2 Eesti juht Chris Robbins  

Uuenenud strateegiaga Tele2 tegi kolmandas kvartalis suure kasvu. Tele2 Eesti kolmanda kvartali müügitulu oli 19,7 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7%. Selle aasta kolme kvartali müügitulu ulatub kokku 55,5 miljoni euroni. Võrreldav EBITDA ehk ärikasum enne kulumit on eelmise aasta kolmanda kvartaliga võrreldes kasvanud 1% võrra, ulatudes 4,5 miljoni euroni.

"Tele2 põhifookus ei ole uute klientide püüdmisel, vaid suurepärasel teeninduskvaliteedil, läbipaistval hinnastamisel ning teenusearendusel, et pakkuda meie praegustele klientidele piiramatut teenust Eestis," lisas Robbins.

2019. aasta esimese üheksa kuu jooksul on Tele2 kliendibaas kasvanud ligi 2500 kliendi võrra. See annab kinnitust valitud strateegiale, millest lähtuvalt kaotasime esimese telekommunikatsioonifirmana Eestis ära leppetrahvid, letialuste hindade pakkumise, tähtajalised lepingud ning müügikõnede tegemise.

"Meie võidame konkurentsis hoopis uusi lepinguid ja uusi numbreid, sest Tele2-s soovime, et inimesed oleksid kliendisuhtes vabatahtlikult ja võimalikult vabad otsustama, kas nad tahavad meiega olla. See on klientidele pühendumise tulemus. Meie pidevalt kasvav kliendibaas tõestab, et nad soovivad meiega olla. Siinkohal tahangi kogu Tele2 rahva nimel tänada kõiki meie kliente usalduse eest,” ütles Robbins.

Tele2 on tänavu üheksa kuuga Eestisse investeerinud ligikaudu 8 miljonit eurot. Kolmanda kvartaliga on lõpule jõudnud 233 tugijaama ehitus, mille eesmärk on olnud tõsta mobiilse interneti võimsust.

„Laiendasime Lõuna-Eestis oluliselt mobiilse interneti leviala ja töötame igapäevaselt selle nimel, et olla parima klinditeenindusega telekommunikatsiooni ettevõte Eestis. Lisaks klientidele hoiame väga ka oma inimesi – meil on hea meel, et täna omistati Tele2-le Peresõbraliku tööandja kuldmärgis, mis annab tunnistust sellest, et meie tööd vaba ning toetava organisatsioonikultuuri arendamisel on märgatud,“ kommenteeris Robbins.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884