Best Sales • 24 oktoober 2019

Repliik: Liiga aus teenindaja

Kliendikeskne lähenemine võib vahel ka äärmusteni minna. Müügijuht Algis Liblik räägib oma kentsakast kliendikogemusest.

Käisin Rimis. Tuli endalegi ootamatult üsna suur arve. Tavaliselt tšekki ei kontrolli, aga täna vaatasin. Leidsin tšeki allosast info, et olen jõudnud esimesele boonustasemele kolmest. Mõtlesin, et uurin uudishimust teenindajalt, mis pudrumägesid see mulle nüüd tähendab.

Mina: “Tere. Mis see esimene boonustase kolmest tähendab?”

Teenindaja: “Ah, see on mingi segane värk. Põhimõtteliselt on see info seal selleks, et järgmisel korral 200 euro eest ostaksite. Et noh... klientide lüpsmiseks, mis muud.”

Minema jalutades kurjustasin endaga, et teenindaja nime ei märganud küsida. Oleks tahtnud tema kohta juhile kiidusõnad saata, nii kliendikeskne lähenemine. Ausus ei ole maailmast kadunud.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee toimetajaTel: +372 502 5548
Kaspar Kitsing
Kaspar KitsingReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 569 549 79
Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: 51 44 884