bestsales .ee • 30 jaanuar 2020

Iga neljas eestlane otsib köögimööblit internetist

Õige mööbli leidmisele võib kuluda kliendil liigselt närvi ja stressi, mistõttu on inimeste seas üha populaarsemaks saanud internetist mööbli tellimine. Eesti iduettevõte Furnum tõdeb, et läbi nende veebikeskkonna otsib endale köögimööblit iga neljas Eesti inimene.

Erik Pähklimägi  

Traditsiooniline viis otsida eritellimusel mööblit meilitsi on tänapäeval muutunud paljude inimeste jaoks liiga ajakulukaks: keskmiselt võtab eritellimusel mööbli tellimine aega vähemalt 32 tundi. “Tavaliselt kulub mööbli tellimisel ideest soovitud tulemuse saavutamiseni keskmiselt 7-8 nädalat. Klassikaliselt soovitakse kodud valmis saada jaanipäevaks ja jõuludeks. Selle põhjus on lihtne – enamasti on nende kuupäevade ajal inimestel puhkus ja sõbrad ning pere tulevad kokku, et tähistada värskelt valminud kodusid ja koosolemist,” ütles Furnumi tegevjuht Erki Pähklamägi.

Pähklamäe sõnul jätab pakkumiste võrdlemine ja analüüsimine ostja tihtipeale küsima, kas see on tõesti kõige parem valik turul. “Viimasel ajal oleme näinud, et eestlased otsivad üha enam mööblit internetist. Hetkel saab Furnumi keskkonnas viieminutilise päringuga saata pakkumise enamustele Eesti tootjatele,” lausus Pähklamägi.

“Eesti klientide käitumise puhul on iseloomulik leida turul mööblit parima hinna ja kvaliteedi suhtega. Eestlaste hinnatundlikkust näitab see, et väga tihti ostetakse mööblit just järelmaksuga ja kuni 48% klientidest plaanivad võtta tarbimislaenu. Eesti keskmine köök maksab umbes 3800 eurot,” sõnas Pähklamägi.

Euroopa mööbliturg on üha populaarsem

Market Research Future viimane uuring hindas 2018. aastal Euroopa mööblituru väärtuseks 133 miljardit USA dollarit, mis tähendab, et see on üks tipptasemel mööbli impordi eest vastutavaid piirkondi, muuseas hinnatakse, et see väärtus tõuseb 2025. aastaks 655 miljardini. Seetõttu on Pähklamäe arvates Eesti mööblitootjatel välisturgudel hea potentsiaal suureks müügiks.

Pähklamägi tõdeb, et kuna Eesti sisustuskultuur on tugevate skandinaavia mõjutustega ja Skandinaavialik mööbel on klientide seas populaarne, siis on tulevikus plaan hakata Eesti mööblipakkujate tooteid pakkuma nii Euroopasse kui ka Skandinaaviasse.

“Me tahame tootjatele tekitada võimaluse, et nad saaksid oma tooteid pakkuda naaberturule ilma kümneid tuhandeid eurosid välismaa reklaampindadele kulutamata. Furnumist saab tööriist mööblipakkujale, kes soovib laieneda naaberturgudele ja tagada kliendibaasi kohalikul turul,” lisas Pähklamägi. Veebruaris hakkab Furnum uusi investorid kaasama, et välisturgudele siseneda.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: +372 51 44 884
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee üritusedTel: +372 502 5548
Äripäeva reklaamiosakond
Äripäeva reklaamiosakondTel: 6670 0111