Riina Jussila • 13 veebruar 2020

Positiivne kliendikogemus, natuke nalja peab ka saama...

Vahel võib kohata ka harukordselt põhjalikku teenindust. Nii nagu kirjutab oma kogemusest Riina Jussila, kui ta soovis osta ühte tavalist elektripirni, mis juhuslikult silma jäi.

Elektripoes ühte pirni ostmas. Näen letil klaasi all sobivat lebamas ja soovin seda.

Müüja: Milline sokkel teil täpsemalt on?

Mina: Mul? Lambil see noh... Selline pirn sobib, nagu see siin klaasi all.

Müüja pistab kaks näppu püsti ja keerutab neid õhus: Selline, et suts ja keerad?

Mina: Just. Suts ja keerad. See pirn peaks sobima.

Müüja: See konkreetne siin vastab sellisele-sellisele vatile...

... (ja järgnes pikk monoloog, millest ma midagi aru ei saanud).

Mina: Jah, see sobib.

Müüja: Enne, kui paigutate, jälgige, et pesa pinge all poleks.

Mina: Jah, ma tean... Palun mulle see pirn.

Müüja: Mitut teil vaja on?

Mina : Ühtainsat. Esik on pime.

Müüja: Soovite te külmemat valgust või kollasemat?

Mina: Kõik sobib. See pirn sobib.

Müüja, keerutab pirni käes, paneb karpi ja küsib uuesti: Mitu teil vaja on? Üks?

Mina: Jah. Üks.

Müüja suundub tagaruumidesse ja tuleb kahe karbiga tagasi. Hind 2.04. Maksan. Lahkun. Müüja suundub teist pirni riiulisse tagasi viima.

Ja paljud väidavad, et inimesed ei viitsi teenindada ning pole oma töös põhjalikud...

Ootame kõiki teenindusjuhte, kaupluste juhte, teenindajaid ja kliendihaldureid 17. aprillil Tallinna teletorni Teeninduskonverentsile 2020. Saadaval viimased 26 kohta!

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: +372 51 44 884
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee üritusedTel: +372 502 5548
Elerin-Mairit Murulaid
Elerin-Mairit MurulaidReklaamimüügi projektijuhtTel: +372 55 547 471