Äripäev • 20 veebruar 2020

KÜSIMUS: Millised on teie kiire kasvu kolm nippi?

Küsimusele vastavad Gaselli TOPi ettevõtted Inpello omanik Karl Lumi, Boardic Eesti tegevjuht Madis Tago, Barem omanik Martin Vähejaus ja Ülemiste Raamatupidamisbüroo omanik Kaire Vühner.

OÜ Inpello üks omanik Karl Lumi

Kiire kasvu parim nipp: teha iga päev ära kõik vajalik ja lisaks vähemalt üks asi, mis suurendab ettevõtte väärtust.

Kõik päevad tuleb efektiivselt ära planeerida, nii et kunagi ei istuks ummikus. Tuleb käia poes, kui pole järjekordasid, ja teha sporti ajal, kui treeningsaal on tühi. See säästab palju aega ja vähendab oluliselt stressi ja tööd jõuab ka rohkem teha. Kiiret kasvu aitab tagada ka see, kui investeerida kõik teenitud kasum tagasi ettevõttesse.

Boardic Eesti OÜ tegevjuht Madis Tago

Paindlikud tarneajad ja paindlikud kliendid. Oleme vastavalt vajadusele suutnud tarneaegu lühendada ning seeläbi teeninud plusspunkte klientide silmis. Samas on kliendid ka meile vastu tulnud, kui meil on olnud vaja tarneaegu pikendada.

Meil on väga head töötajad, kes on võimalusel teinud pikemaid vahetusi, mille tulemusel on tulnud rohkem toodangut.

Meil on suurepärased välisomanikud, kes on teinud kiirelt olulisi otsuseid, mis on aidanud meil efektiivsemalt töötada.

Barem OÜ üks omanik Martin Vähejaus

Turundustegevus, kaubamärgi ja võtmeisikute tuntus. Oleme algusest peale väga palju panustanud oma kuvandile ja samas loonud isiklikke suhteid võimalike klientidega.

Teenindus, sest see on kõigi kliendisuhete alus. “Klient peab saama oma küsimustele vastused kiiresti ja täpselt.

Hea toode. Meie põhitoode on kangaga kaetud puusärk. See valmib peamiselt käsitööna, seega on kvaliteedi jälgimine ning arendamine pidev protsess. Oleme suutnud lihvida oma tooted oma klientidele sobivaks ja vastuvõetavaks.

Ülemiste Raamatupidamisbüroo OÜ omanik Kaire Vühner

Äritarkvara vahetus ja uued tööprotsessid. Läksime üle pilvepõhistele tarkvaradele ja loobusime paberdokumentidest. Oleme võimelised teenindama suurema ja keerulisema tegevusega kliente.

Õigete töötajate leidmine ja motiveerimine. Kasutame personaliotsingu teenuseid, et leida õige kvalifikatsiooniga töötajaid. Oluline on ka töötajate pidev koolitamine ja arendamine. Turundus. Kui varem ei olnud vaja klientide leidmiseks suurt midagi teha, kliendid jõudsid meieni ise, siis nüüd on konkurents raamatupidamisteenuse turul läinud nii tihedaks, et tuleb tegeleda ka turundusega.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: +372 51 44 884
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee üritusedTel: +372 502 5548
Äripäeva reklaamiosakond
Äripäeva reklaamiosakondTel: 6670 0111