Mida teha, et sinu inimesed oleksid õnnelikumad?
Söögikohtade Leib Restoran ja Lore Bistroo juht Kristjan Päeske, rääkis Äripäeva teeninduskonverentsil sellest, mida teha, et inimesed oleksid õnnelikumad? Ta tõi välja ka enda meeskonna õnnelikkuse plaani.
„ 2015. aastal tundus mulle, et oleme muutunud masinlikuks. See vajas teadvustamist, et peaksime oma tähelepanu suunama sellele, kuidas saaksime lasta oma inimestel särada. See on see, mille poole peaksime sihtima,“ ütles Päeske ning lisas, et nad seadsid endale eesmärgi – mida nad teha saavad, et meeskond oleks õnnelik.
„Kui inimesed on õnnelikud, siis mul on omanikuna poole vähem jama. Sõna otseses mõttes ma ei pea tegelema tagajärgedega, et keegi ei hoolinud või kellelgi oli suhteliselt suva. Mulle on oluline, et meeskond võtaks vastutuse,“ rääkis ta.
Täna on nad püüdnud maja pöörata teistmoodi püramiidile ning käske mitte jagada. „Proovime anda suuna ja vaate. Igapäevased protsessid peaksid käituma sedasi, et nad saavad ise aru, mis neil puudu on ning otsesed juhid aitavad asjad juhtuma panna.“
Päeske usub siiralt, et kui teenindajal on jõudu ja võimekust juhtida, siis see viib ta ka suuremale õnnestumisele. „Meie jaoks on inimesed tähtsamad kui külalised. Meie oma inimesed peavad olema õnnelikus, sest siis on ka külalised õnnelikud,“ sõnas ta. Lisas tahavad nad teha sedasi, et meeskond tunnetaks, et nad on hoitud.
Meeskonna õnnelikkuse plaan
-Tööl peab lõbus olema
-Reeglid on paigas
-Kuula ja aita
-Räägi õnnelikkuse olulisusest
-Too õnnelikkusest rääkimine osaks igapäevaelust
-Kiida ja täna
-Inspireeri rohkem saavutama
-Muuda juhtimispüramiidi
-Juhi läbi tugevuste
Bestsales.ee toetajad: