Best Sales • 12 juuni 2020

Mobiiliäpp aitab tõsta ettevõtte müüginumbreid

Adweeki andmete kohaselt vaatab 35% nutitelefonide kasutajatest enda seadet rohkem kui 50 korda päevas. Seega telefonirakenduse puudumisega võib ettevõte kaotada võimaluse uusi kliente värvata ning rohkem müüa.

Mobiilirakenduse ehk äpiga saab tugevdada kliendisuhet.  

Huawei Mobile Service’i äriarenduse juht Vitali Donskoi sõnul võimaldavad äpid e-kauplejatel või teistel teenusepakkujatel tugevdada kliendisuhet ja suurendada potentsiaalse tarbija kaasatust. „Selleks on mõned nipid, mida rakenduse loomisel kindlasti silmas pidama peaks. Näiteks võiks kasutada telefoni saadetavaid teavitusi, võimaldada inimestele läbi äpi erinevaid maksevõimalusi ja lojaalset klienti premeerida,“ tõi ta mõned näited. Viimaseks sobivad tema sõnul hästi eripakkumised, kampaaniad, sooduskoodid ja muud lahendused, mida vastavalt kasutaja statistikale välja pakkuda – ka täiesti automatiseeritult.

„Äpimaailmas, nagu mujalgi tehnoloogias on tõusvaks trendiks tehisintellekt ehk AI. Kaubanduse valdkonnas võimaldab see segmenteerida kliente ning tuvastada nende harjumusi ja käitumismustreid. AI abiga saab näiteks e-pood töötada automatiseeritult ja muutuda personaalselt vastavalt igale kliendile. See toob tõenäoliselt kaasa suurema kasutusmugavuse tarbija jaoks ja tõusnud müüginumbrid äris,“ ütles Donskoi.

Loe pikemalt, kuidas kasvatada telefoniäpi kasutajanumbreid ja millised on hea äpi omadused.

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: +372 51 44 884
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee üritusedTel: +372 502 5548
Äripäeva reklaamiosakond
Äripäeva reklaamiosakondTel: 6670 0111