Kuidas Tele2 kliendi südant puudutab?
Teenindus on Tele2 Eesti jaoks päriselt oluline ning ettevõtte Chief Happiness Officeri Sirli Seliovi sõnul on see kogu aeg oluline olnud aga päriselt oluline alles viimasel ajal. Äripäeva teeninduskonverentsil rääkis ta, kuidas nad väiksete tegudega on üha rohkem klientide südameid hakanud puudutama.
Seliov selgitas, et enne kui nad soovisid enda teeninduse uuele tasemele viia tahtsid nad teada, mis on Eesti teenindusmaastikul puudu on. „Tegime Norstatiga detsembris 2019 – jaanuar 2020 uuringu ning tulemustest selgus, et 78% Eestis pakutavast teenindusest on hea-pigem hea, kuid vaid 1% on suurepärast teenindust.“ Ta ütles, et Eesti teenindajad on viisakad, sõbralikud ja kompetentsed enda töös, kuid puudu on personaalsusest ja emotsionaalsusest.
Seliovi sõnul ei ole Tele2 Eesti telko äris, vaid emotsioonide äris. Seetõttu otsustasid nad hakata pöörama rohkem tähelepanu olemasolevatele klientidele ning neile üllatusi tegema.
Tele2 Eesti hakkas alates käesoleva jaanuarist pugema rohkem kliendi südametesse.
Kuidas on nad seda teinud ning millised on nende WOW lood:
Tatrasoki lugu – Teenindaja vastas Chatis kliendi küsimustele ning lõpuks küsis ka, et kuidas saan veel kasulik olla. Meessoost klient vastas, et lapse kurk on haige ning ta ei oska midagi ette võtta. Teenindaja hüppas kontoris püsti, küsis, kellel on lapsed. Selgus, et soe tatrasokk aitab ning klient oli väga õnnelik.
Antsu telefoni lugu – Ants elab Viljandis. Käis pidevalt esinduses uusi telefone himustamas aga nagu vanainimene ikka, vana Nokia töötab küll ja ei hakka uut ostma. Eks ta käis esinduses ka teenindajaid vaatamas ning hüüdis neid silmarõõmudeks. Otsustasime Antsule uue telefoni kinkida. Kulu ettevõttele oli 49 eurot, kuid kliendil oli sellest väga palju rõõmu.
Kareni lugu – Oli käsil e-äri strateegia tegemine ning kutsusime kliente Tallinnasse vestlusele. Valgast tulnud poiss sõitis 7 tundi, et tund aega vestelda. Tegemist oli suure fänniga ning talle kingiti tasuline suvepraktika Tele2 juures, kuna ta teab seadmetest kõike.
Seliovi sõnul on selliseid lugusid tänaseks juba üle 100. „Lisaks klientidele hoiame ka oma töötajaid ja partnereid. Neid tuleb ka üllatada.“
Bestsales.ee toetajad: