Rait Videvik • 3 september 2020

Momentum müügis on unistus

Telia Tallinna piirkonna müügijuht Rait Videvik mõtleb momentumi all seda, et äkki kõik õnnestub ja ka sinu nõrgim müügiinimene teeb rekordeid ja tahab veel.

Foto: Pixabay.com

See on olukord, kus iga nädal tuleb uus müügirekord ja su müügitiim on peatamatu.

Kõlab nagu unistus ja sa saad seda ise luua. Vaja on korralikku sünki terve ettevõtte peal ja ühist ajastust:

1. Fookus konkreetne ja süngis…müük, turundus, toode/teenus

2. Stardiaeg paigas

3. Pakkumine paigas

4. Midagi uut…kas pakkumine, teenus/toode vms

5. Tulemustasu süsteem soosib fookust ja on motiveeriv

Kogu see valem töötab müügitiimi usu ja õnnetunde pealt…umbes nii:

- Pakkumine ja uudsus loob usu õnnestumiseks

- Turundus toob “esimese” kliendi

- Usk saab kinnituse ja tekib õnnetunne

- “Lumepall” läheb veerema ja iga müük võimendab õnnetunnet ja tekib MOMENTUM, kus müügitiim on kõige paremas mõttes peatamatu

See olukord ei ole igavane ja MOMENTUM saab üks hetk otsa, aga sa saad seda korrata, kui alustad otsast ja täidad kõik kriteeriumid uuesti.

Allikas: Rait Videvik blogi

Jaga lugu:
BESTSALES UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad bestsales uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestsales.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeBestsales.ee juhtTel: +372 51 44 884
Aira Tammemäe
Aira TammemäeBestsales.ee üritusedTel: +372 502 5548
Äripäeva reklaamiosakond
Äripäeva reklaamiosakondTel: 6670 0111